Chirokledij

Voor leden vanaf rakwi (5de-6de leerjaar) is de chiroshort/chirorok en het rode T-shirt verplicht. Voor jongere kinderen wordt deze kledij aanbevolen maar niet verplicht. Deze kledij kan zowel nieuw als tweedehands worden aangekocht op onze pasdagen. Op andere momenten kan je voor een nieuwe T-shirt/short/rok terecht bij de Banier (www.debanier.be). Voor tweedehandskledij neem je best even contact op met de groepsleiding.
Heb je het financieel moeilijk, en kun je de verplichte kledij niet aankopen? Neem dan zeker contact op met de groepsleiding.

Naast de Chiroshort/rok en de rode T-shirt uit de Banier, heeft onze chiro sinds dit jaar ook een eigen ledentrui. De aankoop van deze trui is niet verplicht, maar we willen toch graag benadrukken dat deze truien veel goedkoper zijn dan de truien/vesten uit de Banier. Deze trui kan worden gepast en besteld op onze pasdagen.